Известие

Collapse
No announcement yet.

Темпомат за 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Темпомат за 147

    За тези които нямат тази екстра:
    Как си го направих аз: Алфа 147 1.9 JTD.
    Нямам окабеляване за темпомат,не е проблем 4 кабела от компа до волана ,лостче от 147 оригинално.На жълтия на лостчето +12 след контакт,оранжевия към 53 краче на компа,зеленото към 55 краче,червено към 56 краче,и синьо към 57 краче.Ако не сте със стоп машинка с 4 кабела не е проблем - от оранжевия кабел или 53 краче на компа пускате кабелче към 54 краче на компа и изтривате ако е записана грешка Р0703.Всичко работи и е голямо удоволствие при шофиране.Пиновете за компа си намираме от стара букса за компютър EDC15c7 от автоморга.
    Last edited by west421; d.m.y г., 17:52.
    Алфа ромео 159 jtdm 2.4/16v AT
    Алфа ромео 159 jtdm 1.9/ 8v
    Ford Mondeo 2.0/16v Ex.

  • #2
    А имаш ли схемата на компа случайно.
    Че ще минавам същата процедура а нещо не мога да я намеря в нета.
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
      А имаш ли схемата на компа случайно.
      Че ще минавам същата процедура а нещо не мога да я намеря в нета.


      M10 e ECU - то.
      H7 e ръчката за темпомата.
      I30 е контактния блок на спирачката.
      I31 e контакта на съединителя.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Нещо такова ли?
        Attached Files
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #5
          Благодаря ви!
          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

          Comment


          • #6
            Колеги, предстои ми и на мен поставянето на темпомат, като преди това трябва да пусна окабеляване от ECU-то. От къде точно успяхте да вкарате кабела от към двигателя за да влезе вътре до волана. И за да сложите пиновете, разглобявахте ли самата букса на ECU-то, там има ли някакви особености?

            Comment


            • #7
              Само да попитам тъй като не съм много вещ в четенето на схеми .
              На 54-ти пин трябва ли да има постоянни 12 волта.Спрямо схемата ми изглежда че по 54 винаги текат 12 волта(влизат 12 в постоянно затворената стоп машинка и като излязат според схемата влизат в 54).Ако е така трябва ли наистина да се прави мост с 53 където ако следваме логиката също май ще има 12 волта когато сме на ON.

              При мен се оказа че нямам окабеляване за автопилота но съм със стоп машинка с 4 крачета - но буксата която влиза в нея е само с 2 пина ..... това дали променя нещо схемата ?

              Мерси
              Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

              Comment


              • #8
                Ако направиш мост между пинове 53 и 54, темпоматът ще работи винаги, когато е включен и няма да се изключва при натискане на спирачката (какъвто е замисълът).
                Поради това е по-добре да реализираш нещата, както е по схемата.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Реализирахме нещата както е по схемата която ти си пуснал , но автопилота не сработи защото постоянно дава грешка P0703 дори веднага след като я изтрия .
                  Стоп машинката е тествана и работи но на пин 54 не идва 12 волта , а по схемата изглежда че трябва да има постоянно захранване от 12 волта( това правилно ли е ?)
                  Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                    Реализирахме нещата както е по схемата която ти си пуснал , но автопилота не сработи защото постоянно дава грешка P0703 дори веднага след като я изтрия .
                    Стоп машинката е тествана и работи но на пин 54 не идва 12 волта , а по схемата изглежда че трябва да има постоянно захранване от 12 волта( това правилно ли е ?)
                    Ако стоп машинката работи и е свързана правилно, на пин 54 трябва да има постоянно +12V, когато не е натисната спирачката и да изчезват, когато е натисната.
                    Вероятно в това е причината за да не работи.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря явно там ни е грешката.
                      Просто гледайки схемата реших че стоп машонката по подразбиране си отива в 54 .
                      Но явно при мен няма окабеляване и 2рия пин от стоп машонката не отива в 54 а някъде другаде и затова имам постоянен P0703

                      Ще пуснем 1 кабелче от стоп машинката до 54 и като изтрием грешката предполагам че ще сработи защото всичко друго е свързано и проверено....

                      Благодарско отново
                      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                      Comment

                      Working...
                      X